Senaste nytt

[VIKTIG INFORMATION!]Har du en Amex voucher som ska användas under 2019?!

Kandinsky

Medlem
Problemet har funnits i åtminstone en vecka nu.
Njae, inte för mig, det dök upp häromdagen. Men hittade en work around idag som kanske kan hjälpa någon:
Om man bokar via safari i telefonen kommer det först att se ut som det inte går att applicera vouchern, men när man väl ska betala kommer den dras och det står "kampanj" och man betalar bara halva poängpriset som vanligt =)
 

Evasch

Medlem
Njae, inte för mig, det dök upp häromdagen. Men hittade en work around idag som kanske kan hjälpa någon:
Om man bokar via safari i telefonen kommer det först att se ut som det inte går att applicera vouchern, men när man väl ska betala kommer den dras och det står "kampanj" och man betalar bara halva poängpriset som vanligt =)
Tack tack tack nu blir dottern glad när hon får flygbiljett till Australien i julklapp
 

Rokkoko

Medlem
Njae, inte för mig, det dök upp häromdagen. Men hittade en work around idag som kanske kan hjälpa någon:
Om man bokar via safari i telefonen kommer det först att se ut som det inte går att applicera vouchern, men när man väl ska betala kommer den dras och det står "kampanj" och man betalar bara halva poängpriset som vanligt =)

Då måste väl fortfarande ha tillräckligt många poäng för att kunna gå vidare till betalningen?
 
Toppen