Senaste nytt

British Airways nya kreditkort från Resurs

mkubisztal

Medlem
Har varit i kontakt med kundservice hos resurs bank flertalet gånger, senast lovade dom att poängen skulle trilla in inom 2 veckor. Det har nu gått 3 veckor sen dess.
Hur många gånger tog det för er? Jag skaffade kortet i början av maj.
Funkar det med hot om uppsägning?

Förstår inte varför det tar sån tid.
 
Jag tror jag skickade 3 email och ringde dem 2 gånger. Det tog mer än 5 veckor från mitt första klagomål. Troligtvis är de långsamma eftersom de vill få in i alla fall ett par månaders kortavgifter, det är nog få som vågar säga upp kortet innan de har fått sin bonus.
 
Last edited:

hazman

Ny medlem
Efter tre månader av tjatande på Resurs Bank (det är Supreme Cards kundtjänst som sköter British Airways-poängen) så har det lyckats att få välkomstpoängen. Det förefaller vara någon manuell rutin som inte riktigt fungerar tyvärr.
 

Alf

Medlem
Efter tre månader av tjatande på Resurs Bank (det är Supreme Cards kundtjänst som sköter British Airways-poängen) så har det lyckats att få välkomstpoängen. Det förefaller vara någon manuell rutin som inte riktigt fungerar tyvärr.

Det har således inte blivit ett dugg bättre trots att dom har hållit på i flera år nu. Jag är glad att jag inte har kvar kortet längre.
 
Toppen