Senaste nytt

Trippla poäng på Nordic Choice. Gäller bokningar imorgon 30.09.2019 för perioden 3 okt - 3 nov

Protein48

Medlem
Jag får inte till det i appen? Eller får man poängen i efterhand eller ange någon kod? Söker en bokning på Clarion Arlanda som ger 1450 poäng enligt appen, kostar 1390 för en natt. Känns fel, eller?
Poängen som visas är "grundpoängen" och multipliceras automatiskt efter utcheckning. Så länge kampanjen "trippla poäng" framgår i bokningsbekfrätelsen är det lugnt.
 

M.K

Medlem
Man behöver inte boka "trippla poäng rate". Jag har alltid bokat med mitt företags avtalspris. En enda gång missades det men korrigerades efter ett snabbt samtal till kundtjänst som såg att jag hade bokat riktig dag. Poängen var inne dagen efter.

Det enda att tänka på är att kolla upp att hotellet inte är franchise. Det ser du enkelt via trippelpoäng sidan.
 

FF#1

Medlem
ett tips, dubbelkolla att ni verkligen får de trippla poängen
gjorde en bokning ca kl 22 sista dagen på kampanjen, fick inga extra poäng... kollade med kundtjänst. tydligen så hade min bokning inte kommit till rätt system förän kl 00:22 så då vart det inte några automatiska kampanjpoäng.

De fixade det manuellt, poängen dök upp på några minuter.
 
  • Gilla
Reactions: M.K

M.K

Medlem
@FF#1 Helt klart måste man följa med. Jag var med om samma sak en tidigare 3x kampanj men de löste detta snabbt och smidigt.

Denna veckas 3x på Clarion utomlands registrerades korrekt men jag fick bara 20p/100sek på MC kortet. Jag skickade ett mail till Gold och under en timme senare var det löst och korrekt summa poäng på kontot. Bra jobbat av NCC!
 
Toppen