Senaste nytt

Ställen som inte tar emot Amex

Robert flysas

Moderator
Som ett instick till de som ratar COOP så måste jag upplysa att om man handlar för 8000 kr per månad så går man miste om 30600 eurobonuspoäng per år :) #coop

Handla på Coop och tjäna Eurobonus poäng (Google spreadsheet) | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Jag brukar förklara det för vänner, arbetskamrater osv. Det verkar inte nå ut ? Vi får dryga 30,000 p årligen från Coop, minst! De som handlar hos ICA får sina små checkar på småsummor.
 
D

Deleted member 4140

Guest
Som ett instick till de som ratar COOP så måste jag upplysa att om man handlar för 8000 kr per månad så går man miste om 30600 eurobonuspoäng per år :) #coop

Handla på Coop och tjäna Eurobonus poäng (Google spreadsheet) | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Fast vem handlar mat för 8000 i månaden? Även då jag lagade mat så blev det max 2000 för 2 personer. Nu när jag lever ensam så äter jag ute på diverse lunch ställen och på kvällstid blir det ofta takeaway eller något annat, spenderar väl runt 6000-7000 i månaden på att äta ute dagligen och behöver aldrig diska, lätt värt varenda krona :)

Coop är förövrigt kasst, går hellre till Ica även om det är dyrare.
 

samet

Medlem
Fast vem handlar mat för 8000 i månaden? Även då jag lagade mat så blev det max 2000 för 2 personer. Nu när jag lever ensam så äter jag ute på diverse lunch ställen och på kvällstid blir det ofta takeaway eller något annat, spenderar väl runt 6000-7000 i månaden på att äta ute dagligen och behöver aldrig diska, lätt värt varenda krona :)

Coop är förövrigt kasst, går hellre till Ica även om det är dyrare.

Alla är olika. Vi är två vuxna, snittar 6kkr/månad på Coop. När gumman är borta handlar jag för 500kr/månad men desto mer på utemat.

Så allt går i perioder.
 
Toppen