Senaste nytt

SAS Webshopping

mackan33

Medlem
Aha, tack.
Det stod ju t.o.m tydligt i portalen när jag läste en gång till efter jag läst ditt svar; "Please note: Your purchase will be registred within 48 hours, and points will automatically transferred within 8 weeks"

Då håller jag fingrarna och hoppas det fungerar, jag blir bara default nojig när jag kom till "vanliga" sidan utan något tillägg i webadressen för stadium.se eller någon annan text på hemsidan...

EK

Jag handlade på Stadium idag och fick mailet om registrering 67 minuter efter orderbekräftelsen. Har du inte fått det efter 48h så finns en länk "saknade poäng" att nyttja.
 

GOTBound

Medlem
Jag handlade på Stadium idag och fick mailet om registrering 67 minuter efter orderbekräftelsen. Har du inte fått det efter 48h så finns en länk "saknade poäng" att nyttja.

Nu kom mailet med bekräftelse att poängen var registrerade.
Jag bannar mig själv att jag inte riktigt brytt mig om detta tidigare då flertalet butiker vi brukar handla i till både oss och barnen ger 50 pts/100 kr... ex. Kids Brandstore, Care of Carl, Brohters, Lindex etc. Klädshoppingen inför skolstart och jobbstart efter semestern hade gett mängder av EBP;)

Nu har jag snabbdrillat Mrs. GOTBound om hur vi handlar online framgent!

EK
 
Toppen