Senaste nytt

Swedavia Norwegian cashpoints

Som regelbunden nyttjare av Arlanda Beta (och tillhörande laddstolpar) så insåg jag idag att jag eventuellt har missat att det utgår 7% (?) Cashpoints på Norwegian genom att boka parkeringen genom deras affiliatelänk. Verkar ha varit så sen November 2018 (då 10% enl. pressreleasen).

På en veckoparkering för 599kr så blir det alltså 42 poäng (1 cashpoint = 1 norsk krona) om jag inte fattat fel.

Detta innebär att det går åt sådär 57 veckor parkering för att få en enkelbiljett, men hey - all points count! Bättre än inget!

Länk till bokning: Tjäna poäng med Swedavia flygplatsparkering | Norwegian Reward

Lite surt att det inte finns nåt motsvarande för Eurobonus - det blir inte många resor med Norwegian sen direktlinjen ARN-OAK upphörde. Kanske räcker poängen till en Kvikk-lunsj! ;-)
 

BAS

Medlem
Jag brukar boka parkering via Norwegians reward-sida. Man verkar få poäng motsvarande 7% i SEK. I ditt fall 42 kr vilket ger 38 poäng.
 

BAS

Medlem
Förut fick man lite bättre pris om man bokade via en länk på SAS hemsida, men jag tror inte den finns kvar...
 

ekf

Medlem
Jag brukar boka parkering via ngn av charterbolagens länkar. Brukar bli ungefär 10% billigare på Landvetter.
På Landvetter finns SAS-länken kvar och fungerar, men jag tror att den försvunnit från SAS hemsida...
Det är billigare priser än att boka utan den, men jag jämför alltid eftersom det ibland finns billigare alternativ som inte visas då man gått in via SAS-länken (den visar bara platser som finns till ”SAS-pris”).

Kod:
https://parkering.landvetterairport.se/sv/?a=SAS
 
Toppen