Senaste nytt

Avbokade bonusresor

Jeff

Medlem
Ringde Tallin tidigare idag och då fanns det två platser SQ F CPH-SIN 18/4. Inte helt rätt tråd eftersom jag inte avbokat denna, men vet att många här i tråden kikar efter just denna rutt.
 
Ringde Tallin tidigare idag och då fanns det två platser SQ F CPH-SIN 18/4. Inte helt rätt tråd eftersom jag inte avbokat denna, men vet att många här i tråden kikar efter just denna rutt.
Det finns ett enkelt och snabbt sätt att ta reda på tillgängligheten på CPH-SIN och vice versa i förstaklass (läs det specifika länkade inlägget, inte hela tråden): [GUIDE]Hur man söker Lufthansa First Awards via Lifemiles | Sida 2 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

Jeff

Medlem
Det finns ett enkelt och snabbt sätt att ta reda på tillgängligheten på CPH-SIN och vice versa i förstaklass (läs det specifika länkade inlägget, inte hela tråden): [GUIDE]Hur man söker Lufthansa First Awards via Lifemiles | Sida 2 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Har alltid kollat efter 3 och 4 platser tidigare, precis som det står i inlägget du länkade. Nu kollade jag inte ITA Matrix idag men kikade på SQs hemsida och då fanns det bara två platser till försäljning (och om jag förstår det rätt så ska det fungera lika bra att kolla där). Men enligt Tallin fanns det två first award ändå.
 

Ragnar G

Medlem
Kommer att avboka 2 st eurobonus biljetter MIA-OSL-STO den 12 december i SAS business inom 5 minuter.
Hoppas att någon av er kan få nytta av dem.
 
Jag kommer med stor sannolikhet behöva avboka följande resa inom kort:

CPH-EWR - SK909 - 190516 - 4 platser i C
EWR-CPH - SK910 - 190520 - 2 platser i C och 2 platser i Plus

Skicka PM om du är intresserad. Säg om du behöver 2 eller alla 4 platser så kan jag säga till när jag bokar av.
Det är två separata bokningar.
 
Toppen