Senaste nytt

Avis kampanj 6500 poäng till Eurobonus. Boka 1 september- 31 oktober 2018

Om du oroar dig över att jag ska skriva till Avis och ifrågasätta det, don't ;)
Det hoppas jag inte. Men vi vet ju att Amex vet vad vi skriver i forumet och skulle inte vara förvånad om även Avis efter senaste kampanjerna är kollar av lite...
Därav dumt att uppmärksamma något fel som är till våran fördel.
 
Det hoppas jag inte. Men vi vet ju att Amex vet vad vi skriver i forumet och skulle inte vara förvånad om även Avis efter senaste kampanjerna är kollar av lite...
Därav dumt att uppmärksamma något fel som är till våran fördel.
Det här påminner om en annan diskussion i en annan del av forumet... Jag säger inte emot dig Andreas, men jag måste ju kunna ställa frågan någonstans. Vad mig anbelangar så framstod 7000 poäng som potentiellt rätt o riktigt (bokstavligen min första AVIS-hyra någonsin) - kanske är det +6500, kanske man får 500 för första hyra, etc etc .

Det finns ju inget bättre ställe att få svar om det här än på BC. Kan ju inte skicka PM om varenda fråga jag har.
 

Xpressen

Medlem
Kan jag hyra en bil i mitt namn med mig som enda förare och kreditera sambons Eurobonuskonto? Eller måste hyraren vara den samma som ägaren till det Eurobonuskonto som krediteras?
 

BjörnHed

Medlem
Kan jag hyra en bil i mitt namn med mig som enda förare och kreditera sambons Eurobonuskonto? Eller måste hyraren vara den samma som ägaren till det Eurobonuskonto som krediteras?
Jag har gjort det flera gånger och det har fungerat. Skickar ett mail innan och sätter upp sambon som extra förare så får hon hämta ut och nyttja bilen när jag är bortrest.
Jag vet dock inte om alla stationer tillåter det.
 

Protein48

Medlem
Ska hyra bil i Dusseldorf under 2 dygn och "problemet" blir att den faktiska hyran stannar på knappt 45 timmar. Om jag ändå bokar (och naturligtvis betalar) den för 49 timmar, är det detta jag får på fakturan eller måste man vara extra tydlig vid återlämnandet? (80 € för group C i 3 dagar är ganska ok pris?).
 
Toppen