Senaste nytt

Fyra First och en Business (och två Plus)

jsn

Medlem
Vilken jäkla resa du har gjort! Tack för att vi har fått följa med.
Nu är det då dags att hitta tillbaka till min egen gråa vardag med alla måsten och skall istället för att drömma om jag-vet-inte-hur-många F.
För att slå denna resa så skulle du nästan behöva åka ARN-FRA/CDG/LHR/AMS via Amerika och Asien...
 
Härligt att den här tråden bumpades i en av de andra trådarna för jag hade helt glömt bort den. Som någon kommenterade i ett av de första inläggen att det här kan bli årets reserapport fast det bara var januari står sig fortfarande enligt mig. Minst lika underhållande nu som första gången jag läste den. Tack!
 
Härligt att den här tråden bumpades i en av de andra trådarna för jag hade helt glömt bort den. Som någon kommenterade i ett av de första inläggen att det här kan bli årets reserapport fast det bara var januari står sig fortfarande enligt mig. Minst lika underhållande nu som första gången jag läste den. Tack!

Tack själv! Fina ord :)
Jag har insett att det brukar bli lite väl spännande när jag är ute och reser, så det får nog bli en rapport under 2019 års CES också - om det nu blir av.
 

Vixit

Medlem
@Onelifetolive - får du Nobelpriset en dag är vi många som säger Äntligen! Jag sträckläste nyss allt för första gången, helt underbart. Vi kanske får göra en insamling här på sajten för att skicka ut dig på äventyr igen ;)
 
@Onelifetolive - får du Nobelpriset en dag är vi många som säger Äntligen! Jag sträckläste nyss allt för första gången, helt underbart. Vi kanske får göra en insamling här på sajten för att skicka ut dig på äventyr igen ;)
Tack!!
Det är inte utan att jag blir sugen på att boka något roligt för att få anledning att skriva en ny reserapport.
Har inte fått såhär mycket beröm sen... Ja jag vet inte när.
 
Toppen