Senaste nytt

Miami i oktober med sas?

Jag håller på att planera en resa i oktober till Miami, för att få ihop det bra med min Marriott club så skulle det vara bäst med utresa torsdag - måndag men det finns nästan bara tisdag-onsdag. är det någon som vet om det brukar bli förändringar?
Till Miami flyger SAS i oktober tisdagar, onsdagar, fredagar och lördagar. Samt den 28 oktober som är en söndag. Planen vänder och flyger hem samma dag.
Det kommer därför inte att gå att boka SAS flyg med utresa torsdag och hemresa måndag i oktober. Det skulle förvåna mig mycket om det blir några förändringar i tidtabellen där, annat än någon oplanerad försening.
 
Dom flighwterna som jag hittade på sas.se fanns inte med i sökresultatet mär jag sökte med verktyget
Jag förstår inte hur du menar nu. Men om du nu hittar flighter på sas.se som du vill boka så är det väl bara att boka.

Vad skulle annars problemet vara? Om problemet är något annat så behöver du uttrycka dig klarare. Det är svårt att gissa rätt på vad du nu annars är ute efter. Det finns gott om människor som gärna bidrar med sin kunskap men då behöver man nog göra den lilla ansträngningen att uttrycka vad det är man vill ha hjälp med.
 
Toppen