Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Ångesten över att man kanske inte fixar Diamond det här året. Nu måste jag försöka planera in jobbet och resa onödigt mycket.
Så länge jag reste till Korea så var det inga problem, men nu blir det Norge mest troligt.
Då får man satsa på kvantitet.

Vet hur du känner det, jag får "kämpa" ihop mitt EBD med korta flyg inom Norden. Inte direkt jobbigt iofs, men är man van vid longhaul i first elelr business så är det ju skillnad :)
 

ante_77

Medlem
Vet hur du känner det, jag får "kämpa" ihop mitt EBD med korta flyg inom Norden. Inte direkt jobbigt iofs, men är man van vid longhaul i first elelr business så är det ju skillnad :)

Det var något år sedan jag lyckades med 156 legs på 6 månader i ekonomi.
Blev dock trött på det och klarade mig undan med 172 legs under min kvalificeringsperiod.
Det jävliga är ju om man hamnar väldigt nära på antal legs och sedan får longhaul så man varken kommer upp i poäng eller legs. Mardrömsscenario!!!
 
Det var något år sedan jag lyckades med 156 legs på 6 månader i ekonomi.
Blev dock trött på det och klarade mig undan med 172 legs under min kvalificeringsperiod.
Det jävliga är ju om man hamnar väldigt nära på antal legs och sedan får longhaul så man varken kommer upp i poäng eller legs. Mardrömsscenario!!!

JA det vore sjukt drygt! Jag är inne på mitt andra år som FF och lär klara EBD utan problem även i år som "tur" är. 156 legs på ett halvår? Jisses! Fick ihop drygt 110 på ett år, det tyckte jag (och min familj) räckte alldeles utmärkt.
 
Toppen