Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Senator

Moderator
Tror jag bodde där sist! Hur är frukosten nu? Voucher till delin än, eller är de borta? Läste på Flyertalk att de skulle försvinna...

Så här ser det ut just nu:

d15a093cb999572a3443b23c56a9e27f.jpg


Vi väljer något från restaurangen. Vi skrattade lite åt detta tjejerna i receptionen och jag att under mina 3 år som jag har bott där frekvent har det varit typ 6 olika Diamonderbjudanden

Just detta Hilton känns lite som SAS.. “consistently inconsistent”.

Men grymma på att ta hand om mig. ”Alla” verkar veta vem jag är nu, nästan pinsamt. Har en natt om 3 veckor med en kollega och rum redan allokerade till oss.
 
Last edited:

Maja

Medlem
Så här ser det ut just nu:

Vi väljer något från restaurangen. Vi skrattade lite åt detta tjejerna i receptionen och jag att under mina 3 år som jag har bott där frekvent har det varit typ 6 olika Diamonderbjudanden

Just detta Hilton känns lite som SAS.. “consistently inconsistent”.

Men grymma på att ta hand om mig. ”Alla” verkar veta vem jag är nu, nästan pinsamt. Har en natt om 3 veckor med en kollega och rum redan allokerade till oss.
Ja du, de verkar förändra sig en hel del, det har kanske hänt ännu mer innan det är aktuellt för min ev. vistelse där i slutet på april. :D

Funderar på att testa Millennium Hilton New York One UN Plaza då i stället. Någon som har bott där?
 

Maja

Medlem
Tack för påpekandet @agehall Undrar också om det vid One UN Plaza är trött och slitet @sembl Det blev ett Hiltonhotell först nu i september har jag för mig. Kan ju vara trött och slitet ändå.

So far är det ca $65/natt billigare än Hilton Fashion District som låg hyfsat i pris när jag är där i slutet på april.
 
Last edited:

sembl

Medlem
Otroligt mycket battre an Millenuim vid GZ. Rummen frascha men man hor tydligt genom vaggarna. Kanns som att jag snart bott pa varenda Hilton i NYC med omnejd. Jobbar pa mitt Marriott Platinum och ska branna igenom de basta ar mitt mal innan aret ar slut.
 

taxvalp

Medlem
Morrisson (Doubletree) i Dublin. Fullbokat för kongress och ingen tydlig uppgradering men åtminstone Hilton Honors-våning högst upp och en burk sunkigt lösgodis som gåva.

Vi har nu bytt till Conrad Dublin där vi blivit uppgraderade två snäpp och fått några hemgjorda praliner. Bra bar och restaurang på hotellet, dessutom förvånandsvärt bra priser för att vara Conrad. Rekommenderas. HHD.
 

Nilann

Medlem
Hilton Diagonal Mar Barcelona. Uppgraderad från standardrum till Executive på femtonde våningen. Andra besöket på hotellet, väldigt trevligt mottagande och en mycket bra lounge med en stor, fin altan med utsikt över Medelhavet. HHD.
 
Toppen