Senaste nytt

Hotellbokning med rocketmiles.com

jumbooze

Medlem
Kan vara bättre att ta ett program som tillåter familjepooling för den strategin, BAEC har ibland bonus också
 

Brandten

Medlem

Attachments

  • Untitled.png
    Untitled.png
    31,9 KB · Visningar: 546

FFlash

Medlem
Tycker finnas ibland bra promo hotellbokningar hos TK. Jag missade precis, =glömde, att utnyttja deras Kaligo promo som skulle ge 10000 poäng :(
 

Johan67

Medlem
Jag har läst på någon sida att Rocketmiles är den enda "hotellbokningssidan" som gör det möjligt att även få medlemsförmåner på hotellen - t ex poäng, uppgradering om man har status osv.

Kan någon bekräfta detta?
 

jumbooze

Medlem
Jag har läst på någon sida att Rocketmiles är den enda "hotellbokningssidan" som gör det möjligt att även få medlemsförmåner på hotellen - t ex poäng, uppgradering om man har status osv.

Kan någon bekräfta detta?
Har tyvärr bara en gång då jag bokat med dem ett hotell där jag hade status, jag fick medlemsförmåner men ej poäng vill jag minnas (GHA) Kempinski
 

jerixon

Medlem
Lite sugen på att boka några stays med Rocketmiles för att fylla på lite olika konton.
Jag bor en del i Danmark och det är inte direkt alla ställen som har några bra kedjor för rewards så tänkte förlägga någon stay i veckan till Rocketmiles och på så sätt få mellan 2000 och 5000 miles per stay oftast.
Något speciellt att tänka på? Har det funkar bra för er att få in poäng osv?
 

henrik l

Medlem
Har lyckats pricka några riktigt bra erbjudanden, typ 5000 miles till AAdvantage och priset har varit helt normalt. Jag vet av egen erfarenhet att IHG, Holiday Inn verkar ha haft vissa "läckor" i sitt system. D v s, jag har även registrerat mitt IHG-kort för att få fritt Internet och sedan har det även rasslat in poäng. Samma sak hände för 1,5 år sedan när jag bokade Sofitel på LHR via Kaligo. Det har även funkat klanderfritt med att få in poängen både via Rocketmiles och Kaligo. Jag har någonstans mellan 5-10 bokningar de senaste 2-3 åren.
 

jerixon

Medlem
Ja jag har sett att man får 3000 points för första bokningen med United och även 1000 miles om någon ger sin referens... sen hittat några hyfsat prisade hotell som ger 5000 miles. Så totalt 9000 miles för en bokning på 220 Euro i Köpenhamn får jag nog se som hyfsat värde.
Bor ju mycket i tjänsten också och bokar mina hotell själv inom viss budget :)

Har lyckats pricka några riktigt bra erbjudanden, typ 5000 miles till AAdvantage och priset har varit helt normalt. Jag vet av egen erfarenhet att IHG, Holiday Inn verkar ha haft vissa "läckor" i sitt system. D v s, jag har även registrerat mitt IHG-kort för att få fritt Internet och sedan har det även rasslat in poäng. Samma sak hände för 1,5 år sedan när jag bokade Sofitel på LHR via Kaligo. Det har även funkat klanderfritt med att få in poängen både via Rocketmiles och Kaligo.
 
Toppen