Senaste nytt

Status match för Air Berlin Topbonus (inte challenge)!

Anfield

Medlem
Funkar detta fortfarande ?
Jag har redan haft det men jag tänkte på fru och junior Anfield, så vi kan njuta av lite Cathay Pacific lounge i Sommar
 
Jag ska åka fyra ben med Airberlin nästa vecka, första gången jag flyger nåt annat än Star Alliance sedan jag började samla poäng någorlunda medvetet. Registrerade mig på Topbonus i onsdags och mailade och frågade om statusmatch från EBG så fort jag fått bekräftelsen. I fredags kom meddelandet om att jag blivit Topbonus Gold, och den verkar gälla till sista maj 2018. Min EB-period är juni-maj så i det avseendet följs giltighetstiderna åt men på det kort jag bifogade ansökan så står det att det gäller tom augusti 2017 så jag vet inte riktigt vad som avgjorde. Bekräftar de på nåt sätt mot EB?
 

igelkotten

Medlem
Nej, de ger dig 1 år (+1 månad oftast) när de matchar statusen. Det enda de verkar titta på är att du har ett giltigt guldkort hos andra bolaget för tillfället.
 

El0

Medlem
Provade på en statusmatch och frågade om kortet kan skickas till annan adress:
EBG -> Topbonus Gold på under en arbetsdag.

Thank you for sending your company address and your status match request. You will receive your topbonus Gold Card within the next 21 days via mail.
 
Toppen