Senaste nytt

Check in Ho Chi Minh airport

Matsson

Medlem
Hej
Vårt flyg avgår 10.00 på morgonen från Ho Chi Minh .Hur sent kan vi anlända för checkin? Vi reser Thai Airways till Bangkok Businessclass. Vill såklart sova så länge som möjligt..........
 

Charlie D

Medlem
Hej
Vårt flyg avgår 10.00 på morgonen från Ho Chi Minh .Hur sent kan vi anlända för checkin? Vi reser Thai Airways till Bangkok Businessclass. Vill såklart sova så länge som möjligt..........

Kön till immigrations (fast tvärt om) kan vara lång vid den tiden. 2 h innan och ni är safe.
 

igelkotten

Medlem
Stod rätt länge i immigration-kö när jag flög med Thai till BKK. Jag brukar anlända typ 1,5 h innan, och jag hann inte med något besök på lounge.
 

Matsson

Medlem
Vi åker 12 mars. Avstår gärna lounge till förmån för längre sömn. Åker till Singapore via Bangkok med 2 tim stopover lämplig lounge där istället.
 

henke12

Medlem
Vi åker 12 mars. Avstår gärna lounge till förmån för längre sömn. Åker till Singapore via Bangkok med 2 tim stopover lämplig lounge där istället.
Helt enig! Men om man är där 2h innan som rekommenderat i tråden och passkontrollen går kvickt kan man ju iaf ta en kopp :)

Själv ansluter jag till EVA air till London med blott 1,5h i bkk
 

Winquman

Medlem
Lounge för nästan alla *A vill jag minnas heter Rose Lounge. Rätt okej, varm mat, men inte jättestort. Den fanns inte på Loungebuddy sist jag var där, kanske har kommit nu.
 
Toppen