Senaste nytt

[FARE GONE][Business]Ethiopian Airlines: Oslo-Kapstaden/Johannesburg/Seychellerna mm från 5700 NOK

ZZZebra

Medlem
Någon som vet om man sitter kvar på planet på Arlanda? Uppehållet är bara 1 timme, tänke om man kunde hoppa av på hemvägen.
 
Jag och 3 andra har bokat Oslo - Kapstaden till de förmånliga priset av 5757NOK T&R per person med B787 på samtliga ben. Bokade tidigare i natt så kan inte svara om priserna ligger kvar. Gjorde en sökning på ITA Matrix nyss och då låg allt kvar som de skulle. Bokat via Etihopians egna hemsida.
 
jag kollar nu till Seychellerna och priserna finns kvar.
22-25 juli i Kapstaden är det som gäller ;) Så off season som det går att bli!

received_10154541129007013.png
 

agehall

Medlem
Man kan ju undra om detta bara är en promotion för att de börjar flyga till OSL. De har ju tidigare haft priser på strax över 10k från ARN, så ca 6k som promotion är ju inte helt otroligt...
 

taxvalp

Medlem
Man kan ju undra om detta bara är en promotion för att de börjar flyga till OSL. De har ju tidigare haft priser på strax över 10k från ARN, så ca 6k som promotion är ju inte helt otroligt...

Dock underligt att de skulle bokas i C-klass i så fall. Det går fatt argumentera väl för att man köper i god tro men vis av förra årets historia kring BRU-CPT avstår åtminstone jag från att boka denna gång...
 
Toppen