Senaste nytt

Lufthansa First till Dubai?

agehall

Medlem
Sen får man väl fundera på om det är värt voucher och poäng för endast 6h F.
Tja, har man för mycket vouchers för att hinna nyttja dem så kan det vara ett bra utnyttjande. Jag brände ju en ARN-OSL i våras tex.

Sedan är det ju faktiskt så att LH F inte är så fantastiskt i luften att man måste flyga 2x13h som jag gjorde. Det är inte dåligt, men det är bättre att maximera på marken än i luften.
 

Nikolas

Medlem
Försöker hitta 2st C award GOT-DXB (helst med LH) i början av november. Hittar endast award platser 2016-11-02 till DXB (Dubai) men inga på returen 8e eller 9e november. Ringde även Tallinn flera gånger under veckan men det gick ej. Är jag för tidigt ute eller kan platser öppnas senare under veckan?
 

agehall

Medlem
Finns inget som säger att det kommer att öppnas platser. Det är bara att söka själv och ringa om du hittar några. Men ser du inga på Uniteds sidor så är det ingen större idé att ringa.
 

johhenrik

Medlem
Sedan är det ju faktiskt så att LH F inte är så fantastiskt i luften att man måste flyga 2x13h som jag gjorde. Det är inte dåligt, men det är bättre att maximera på marken än i luften.
Jag håller med helt och hållet och ändå så känns det som att man får mer för poängen om det är en lång resa, kontra en kort. :)
 

Nikolas

Medlem
Jag håller med helt och hållet och ändå så känns det som att man får mer för poängen om det är en lång resa, kontra en kort. :)

Absolut, jag håller med också..

En familjemedlem har en extra voucher som går ut i slutet av året och önskar just åka till Dubai för att fyra födelsedag där. Inte mina poäng och inte min voucher ;)
 
Toppen