Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Nilann

Medlem
Hilton Munich Park. Tillbaka igen på ett väldigt trevligt hotell vid Englischer Garten. Uppgraderad från standardrum tii Executive room intill loungen.
Mycket trevligt mottagande. "Frau Nilann, välkommen tillbaka. Vi är glada att ni trivs här". HHD.
 

telelina

Medlem
Blev uppgraderad sist i Wien till Executive Room som HHD från King corner. Jag fick fråga om det eftersom det var en trainee som checkade in mig. Nu vet hon ju det viktigaste. ;-) Jag hade valt rum vid online check in.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Kronholm

Medlem
Hilton Prague Old Town. Blev uppgraderad från billigaste Queen room till Queen Executive på översta våningen, tyvärr med utsikt mot bakgården. Ex loungen är ganska liten och det var svårt att få sittplats, den varma maten (mellan kl 18-20) bestod av vårrullar. Käka middag i gamla stan o avsluta med kaffe och ett glas rött i loungen är min rekommendation. är HHD.
 

agehall

Medlem
Jag är ju inte direkt den mest frekventa deltagaren i den här tråden men idag slog Conrad Dubai till med en jackpot.

Vi checkade in runt 0830 och hade inte riktigt förväntat oss att få tillgång till ett rum direkt. Men efter lite knappande fanns det en svit till oss på 31a våningen med utsikt över Dubai downtown. För en gångs skull var det även en rejäl svit, dvs ett stort vardagsrum, stort sovrum (dock med 2x Queens och inte 1x King som jag bokat, men det överlever vi), kök, dubbla badrum och gott om förvaringsutrymmen.

Bokat billigaste möjliga (vilket inte var speciellt billigt) rummet och är HHD.
 
Toppen