Cristoffer Cedergren
Medlem
Kön till security på morgonen börjar bli ett problem för LPI. Dags att öppna två stationer!
Kön till security på morgonen börjar bli ett problem för LPI. Dags att öppna två stationer!
Ofta problem på måndagar, fredagar och lördagar. Om dom vill växa, vilket dom ju vill eftersom att dom ska bygga ut banan, och utöka med tex en större SAS-kärra så måste dom ha två stationer.Första gången jag upplevde det såhär, för mig var det ingen fara då jag var där i god tid, men visst många tror det är som förr utan någon kö och kommer vid 05.30.... Då blir det krisigt
Ofta problem på måndagar, fredagar och lördagar. Om dom vill växa, vilket dom ju vill eftersom att dom ska bygga ut banan, och utöka med tex en större SAS-kärra så måste dom ha två stationer.
Den ligger inne på flera avgångar (bl a GOT-CPH) under den närmaste tiden.
Så pass. Tack för heads-upen. Har den i en bokning. Gäller det att se upp?T.ex. Idag 18:25, ska bli spännande att se hur denna -300 är. ;-)
Ja för att man måste ha en ansvarig för helikopterplattan och den som är fastighetschef på Region Östergötland var inte kompetent nogLite off topic för tråden kanske, men för oss som bor i och har koll på regionen: (skrivet med lite ironi)
Norrköping och Linköping kan tydligen samarbeta om flyg! Nya helikopterplattan på US i Linköping har Norrköping Airports Vd Marie Torstensson som verksamhetsansvarig.
Förmodligen finns en logisk förklaring men det är ju alltid kul att slänga lite brandfacklor på den eldiga diskussionerna städerna emellan.
Verkar vara equipment change på sk1891 imorgon, ser 3-3 configuration samt 25 rader. Någon som vet mer?