Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Sitter på 3K på LH 717 från Haneda till Frankfurt. Snart dags för Caviar Service. :)
Vi är bara 4 pax i first så jag bytte säte från 1K till 3K innan vi lyfte. 1A ville inte byta säte med min tjej och då tycker jag 1 A&K är lite väl när varandra. Nu är jag helt själv på rad 3 istället!
Tjejen sitter på 2K, mittensätena är lediga men vi var båda sugna på fönsterplatser idag.
 
Sjukt trevlig steward (?) på denna flight. Har pratat en del med honom och han är väldigt glad att han fått vad han kallar för 6+6 efter 27 år i luften. Det innebär att han jobbar sex månader och är ledig 6 månader. I och med det har han kunnat flytta till Tokyo vilket varit en dröm i många år. Visste inte att flygpersonal hade avtal som dessa.
 
Trodde jag var ensam på rad 3 tills vi landade...
Är detta FFP? (First first Pokémon)

c4566b6470452fa79553197158b4c63c.png
 

palmen

Moderator
Glömde hälsa från Kenmore air flight 330 igår. Behövs inget wifi ombord när flight mode inte är ett krav på telefonen.
Ska strax flyga tillbaka men har slut på data på mitt amerikanska kort så blir tyvärr ingen live hälsning idag.
 

majer

Medlem
God morgon önskas från 1A, TG930 till CDG. Wi-fi är lite för långsamt för att tillåta en bilduppladdning, det kommer nog en reserapport senare.
 

Senator

Moderator
Är ombord AA2118 på väg från BOS till LGA. Inrikes i USA är en provning i vanliga fall, men med allt åskväder och dyl kan det ta rejält på nerverna.

I torsdag var jag nästa 3t sen från Boston. I morse var jag 2t från JFK och nu blir jag 1t sen till LGA. Skall upp igen till BOS i morgon. Undrar på hur det kommer gå?

#detgårsämrenu
 
Toppen