Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

mry

Medlem
Ska bo på Radisson Blu i Cebu snart och har bokat businessrum. Är idag CCS men har tänkt försöka se till att bli EBG innan avresa vilket bör kunna matchas mot CCG.

Erbjuds uppgradering till premiumrummen/svit?

Finns det någon chans att bli uppgraderad som CCS eller är det i praktiken bara CCG som får upgrades - dvs är det värt att försöka stressa fram en statusmatch till CCG, tror ni?

Det är inte ens säkert CCC uppgraderas, det skiljer från hotell till hotell..
 

David

Medlem
Uppgraderad till Superior room på Radisson Blu i Uppsala. Fick välja mellan lite större rum eller ett litet med balkong. Ingen välkomstgåva el dylikt. Bokning via Booking.com.

CCG.
 
Bokade en natt för två på Radisson Blu Waterfront Hotel i slutet av maj, billigaste rummet (1 Queen bed, ingen frukost). När jag langade fram kortet vid inchecking så sträckte han på sig och önskade nästan överdrivet "Varmt välkommen!" och sade att jag blivit uppgraderad till en juniorsvit. På fråga om det ingick frukost var svaret: Självklart! På rummet fanns en fräsch fruktkorg + choklad med mitt namn.

Bra utsikt. Kändes väldigt prisvärt.

CCG.
 

mry

Medlem
Bokade en natt för två på Radisson Blu Waterfront Hotel i slutet av maj, billigaste rummet (1 Queen bed, ingen frukost). När jag langade fram kortet vid inchecking så sträckte han på sig och önskade nästan överdrivet "Varmt välkommen!" och sade att jag blivit uppgraderad till en juniorsvit. På fråga om det ingick frukost var svaret: Självklart! På rummet fanns en fräsch fruktkorg + choklad med mitt namn.

Bra utsikt. Kändes väldigt prisvärt.

CCG.

Grattis till dig. Du har lyckats bli uppgraderad till en svit, något jag som CCC aldrig lyckats med på över 20 försök.
 
Grattis till dig. Du har lyckats bli uppgraderad till en svit, något jag som CCC aldrig lyckats med på över 20 försök.
Tack, hade läst här att det kunde bli snålt så jag blev positivt överraskad. Kan det bero på att det endast var en natt? Jag sa absolut ingenting om uppgradering, bara lämnade fram kortet. Rummet var uppenbarligen förberett innan med tanke på att namn var på kortet i välkomstkorgen.
 

petsky

Medlem
Radisson i malmoe. Blir nastan alltid uppgraderad till business class rum. Rumen lika stora men lite trevligare.

Vid fodelsedag blev jag senast uppgraderad till svit.
 
Radisson Blu i Bergen, Norge förra helgen (fre-sön). Ingen uppgradering, ingen recognition överhuvudtaget (matchat CCG). Slitet hotell som ska renoveras enligt receptionen. Men det utmärkta läget kompenserade en annars blek upplevelse.
 
Toppen