Lindberg
Medlem
Jag är inte direkt världsbäst på att klaga, mest för att nästan allt brukar fungera bra.
Nu till saken, jag reste i förra veckan inom europa med Lufthansa. Väl ombord kom den synnerligen trevliga kabinpersonalen och berättade att det tyvärr inte fanns någon måltid lastad till mig. Det fanns en måltid lastad för flighten, men den var tyvärr till den andra passageraren i C.
Vad tycker ni jag skall göra? Bör man klaga? Resan var på inget sätt otrevlig, men måltiden utblev givetvis.
Var bör jag vända mig i så fall? När jag gick in på LH's hemsida fann jag bara ett formulär där man enbart kunde föra in M&M-nummer (jag reggade resan till EB).
Nu till saken, jag reste i förra veckan inom europa med Lufthansa. Väl ombord kom den synnerligen trevliga kabinpersonalen och berättade att det tyvärr inte fanns någon måltid lastad till mig. Det fanns en måltid lastad för flighten, men den var tyvärr till den andra passageraren i C.
Vad tycker ni jag skall göra? Bör man klaga? Resan var på inget sätt otrevlig, men måltiden utblev givetvis.
Var bör jag vända mig i så fall? När jag gick in på LH's hemsida fann jag bara ett formulär där man enbart kunde föra in M&M-nummer (jag reggade resan till EB).