Senaste nytt

Hyatt Diamond Suite Upgrade-tråden

MartinH

Medlem
Jag har nu använt 2 av mina DSU.
Var i maj på Andaz Hollywood.
I december blir det Grand Hyatt Bali. Lyckades med en BRG också, en svit för 129 USD känns prisvärt :)
Jag pm:ar Gold Passport Concierge på Flyertalk för att använda DSU, hur enkelt som helst.
 

staff

Medlem
Snyggt! Ser fram emot en rapport fran GH Bali. Jag har bott i Nusa Dua tidigare (M Gallery Amarterra Villas) och kan val saga att man maste vara pa ett bra resort for det finns inte mycket att gora i det omradet i ovrigt! Vi ska bo pa Anantara och Alila i Seminyak nasta gang (Aug).

Avslutade 6 natter pa Hyatt Regency Hong Kong nyligen. Hade anvant en DSU for att bekrafta en trevlig men ganska liten svit. Fantastisk utsikt bade fran rummet och loungen. Stabilt hotell i ovrigt. Forsta gangen jag provade Hyatt Regency och var ganska imponerad.
 

Henrik_B

Medlem
Har också bränna två av de nya. Totalt ligger 4 bokningar med DSU:er.

Grand Hyatt NYC
Hyatt Regency Long Island
Grand Hyatt Macau
Grand Hyatt Hong Kong - BOY vilket högt värde på den!

Totalt två DSU:er kvar att leka med. Den ena lutar åt GH San Diego och den andra kan alltid användas om något av ovan behöver bokas om.
 

Per N

Medlem
Har också bränna två av de nya. Totalt ligger 4 bokningar med DSU:er.

Grand Hyatt NYC
Hyatt Regency Long Island
Grand Hyatt Macau
Grand Hyatt Hong Kong - BOY vilket högt värde på den!

Totalt två DSU:er kvar att leka med. Den ena lutar åt GH San Diego och den andra kan alltid användas om något av ovan behöver bokas om.
När ska du till Grand Hyatt Macau? Spännande att få höra hur det är. Vi testade Grand Hyatt Hong Kong för några veckor sedan och det var riktigt bra, framförallt loungen och poolen.
 

MartinH

Medlem
Mina sista 2 DSU är nu använda.
En vecka på Hyatt Regency Hua Hin i augusti.
En vecka på Grand Hyatt Playa del Carmen i oktober. Lyckades med en BRG här, till 148 USD :)
Jag har aldrig i mitt liv bott på något Hyatt inann denna härliga statusmatch, men nu passar jag på att utnyttja maximalt! :)
 

Per N

Medlem
Vi är på väg att checka ut från Grand Hyatt Macau nu och det har varit en trevlig upplevelse. Uppgraderade till svit med DSU så att även det andra rummet för resterande familjen fick tillgång till loungen. Generöst med 2.5 tim "evening cocktails" mellan 17:00-19:30 och skapligt utbud på mat. Ett par kockar lagade till vissa rätter på beställning. Vi gillade även poolområdet.
 

Per N

Medlem
Är det någon som vet vart man ser sina SNA när man loggar in på sitt konto? Sidan verkar vara ny för jag känner inte alls igen mig.
 

Henrik_B

Medlem
Bra att veta. Kolla om er rate har gått ned sedan bokningstillfället. Bokade GH Hong Kong för std rate 3200 HKD och applicerade DSU. Såg sedan att denna rate hade droppat till 2700 HKG och bad supporten boka om till den nya raten. Använd DSU härstammade från förra kvalificeringsåret som enligt T&C går förlorad vid ombokning under nuvarande år. Trots detta gick det vägen. Sparade ytterligare ett par tusenlappar på detta. Slapp även vaska ytterligare DSU!
 
Toppen