Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

Chablis

Medlem
Mailade också Goldpointsplus den 18/5, fick svar kl 23.40 den 19/5. Den nya statusen aktiverad och kortet ligger i min wallet. Varar till 28/2 2018 så jag är mer än nöjd.
 

fnav

Medlem
Mailade Goldpointsplus den 21/6, blev på kvällen samma dag hänvisad till att maila shareholder-adressen istället!
Mailade dem den 22/6 och fick svar 24/6 att de skulle uppgradera mig!
Fick ny Gold-status idag den 29/6! Status till 02/2017 bara dock :(
Lagom i tid för att hinna matcha mot Nordic Choice! :)
 
Mailade Goldpointsplus den 21/6, blev på kvällen samma dag hänvisad till att maila shareholder-adressen istället!
Mailade dem den 22/6 och fick svar 24/6 att de skulle uppgradera mig!
Fick ny Gold-status idag den 29/6! Status till 02/2017 bara dock :(
Lagom i tid för att hinna matcha mot Nordic Choice! :)
Enligt de nuvarande reglerna är det bara att du vid tidens utgång visar att du har kvar aktierna så får du CCG ett år till.
 

Erik M

Medlem
Så retligt! Jag var nära att slå till häromdagen men hoppades den skulle sjunka några öre till ... nu lär den ju knappast bli så billig igen innan jul.
 

Nikje

Medlem
Så retligt! Jag var nära att slå till häromdagen men hoppades den skulle sjunka några öre till ... nu lär den ju knappast bli så billig igen innan jul.
Alltid lätt att vara efterklok..;)

Nöjer man sig med de 200 aktier som krävs för Guld-status rör det sig om upp till någon tusenlapp i pengar sedan i våras men om Investtech's TA stämmer kan "slutkurs över cirka 40 kronor kommer signalera fortsatt uppgång till 59 kronor." och då kan vi göra som @Abbs :cool:
 

Kevinator

Medlem
Är det 200 aktier som behövs? Jag använder Avanza. Vad är det för utdrag / skärmdump jag behöver förse supporten med? Tack för hjälpen.
 

Erik M

Medlem
goldpointsplus fick jag svar från efter två dagar. Men de sa att det inte var de som skulle sköta det. De sade åt mig att maila shareholderbenefits. Från dem har jag inte fått något svar ännu, en vecka efter att jag mailade. Men jag väntar tre veckor till så ser vi!
 
Toppen