Senaste nytt

Tarom börjar flyga mellan Stockholm och Bukarest

Jacob

Medlem
I början på juni kommer ytterligare ett alliansflygbolag till Sverige. Det är rumänska TAROM, medlem i Skyteam, som startar upp en ny linje mellan Stockholm Arlanda och Rumäniens huvudstad Bukarest. Linjen kommer trafikeras med tre avgångar i veckan, på måndagar, onsdagar och söndagar. Flygplanstypen blir en Boeing 737-700 med plats för 116 passagerare. Från Stockholm…
 

Dr. Miles

Expert
Om jag minns rätt, flög TAROM denna rutt för många år sedan.
De erbjöd bland de billigaste flygbiljett från Bangkok till Europa runt 1995-1996.
 

Jacob

Medlem
Om jag minns rätt, flög TAROM denna rutt för många år sedan.
De erbjöd bland de billigaste flygbiljett från Bangkok till Europa runt 1995-1996.
Tarom har flugit till Arlanda tidigare, inte minst på 70-80-talet, men jag tror det är första gången på åtskilliga år som de tar sig upp till Skandinavien igen.
 

jerixon

Medlem
Kul!
Slog du till på det Hilton hotellet du skrev om i en annan tråd också?
Ser fram mot recension :)
Bygger själv upp FB kontot lite med veckans t/r till Paris.. dock ryktas det om någon eventuell transport strejk imorrn! Haha... Skräll

Blev en bokning till OTP. 3900 kr t&r. Än så länge ser det ut som att jag blir ensam i business class på båda flighterna. Mailade en fråga till Taroms kundsupport, svar 10 min senare. Lovande! Återkommer med rapport.
 
Toppen