Senaste nytt

[VIKTIG INFORMATION!]Har du en Amex voucher som ska användas under 2019?!

bnr

Medlem
Ringde idag kl 14:51. Fick info om 37 minuters väntetid. Tryckte in nummer för callback.
Nu mer än 2h senare har jag fortfarande inte fått ett samtal tillbaka.

Dåligt hanterat av SAS.
 
Ringde idag kl 14:51. Fick info om 37 minuters väntetid. Tryckte in nummer för callback.
Nu mer än 2h senare har jag fortfarande inte fått ett samtal tillbaka.

Dåligt hanterat av SAS.
Skulle inte säga att de är sas utan förmodligen deras nya it-lösning som är värdelös! :(
 

bnr

Medlem
Skulle inte säga att de är sas utan förmodligen deras nya it-lösning som är värdelös! :(
Som troligen inte letat sig in i deras miljö på egen hand. ;)
Min poäng är att om SAS har en "it-lösning" så är det de själva som har satt den där och i allra högsta grad även de själva som är ansvariga för den.

Dessutom är callback-funktionaliteten inget nytt, så jag vet inte om jag förstår ditt argument riktigt.
 

Tostarp

Medlem
Får inte igenom bokning med voucher på sas.se. Felmeddelande hela tiden om att jag inte har tillräckligt med poäng.
 

Tostarp

Medlem
Har kontaktat SAS idag som sagt att det är ett 'IT-problem'. Dvs när man trycker på knappen för att applicera vouchern så halveras inte poängen. Problemet består tydligen i att 'bokningssystemet' inte kan hämta data från 'Eurobonussystemet'.

Resultatet blir att om du inte har 'dubbla poäng' på kontot från början så kan du inte gå vidare. 'FORTSÄTT-knappen' är grå och fungerar icke.

Blir att ringa Tallinn istället. Suck...
 
Detta stämmer inte. Går generellt att boka online sedan ett bra tag tillbaka.
Både Star Alliance-bokningar och rena SAS-bokningar.

Det som inte går att boka online är First och routings som inte dyker upp som resultat i SAS sökmotor.
Hmm, nu dyker den där aningen upp igen... Finns det något som heter SAS First? eller är det bara Business Class som gäller?
 

P-L

Medlem
Hmm, nu dyker den där aningen upp igen... Finns det något som heter SAS First? eller är det bara Business Class som gäller?

Finns inget SAS First.

SAS Business, SAS Plus och SAS Go kan du hitta på vanliga awardsidan.

Star Alliance Business och Star Alliance Eco kan du hitta på Star Alliance-awardsidan.
 
Toppen