Skulle inte säga att de är sas utan förmodligen deras nya it-lösning som är värdelös!Ringde idag kl 14:51. Fick info om 37 minuters väntetid. Tryckte in nummer för callback.
Nu mer än 2h senare har jag fortfarande inte fått ett samtal tillbaka.
Dåligt hanterat av SAS.
Som troligen inte letat sig in i deras miljö på egen hand.Skulle inte säga att de är sas utan förmodligen deras nya it-lösning som är värdelös!
Om du har en Amex 2-4-1 voucher så kan du inte boka biljetter med den hos SAS, utan du måste ringa till Tallinn.Får inte igenom bokning med voucher på sas.se. Felmeddelande hela tiden om att jag inte har tillräckligt med poäng.
Detta stämmer inte. Går generellt att boka online sedan ett bra tag tillbaka.Om du har en Amex 2-4-1 voucher så kan du inte boka biljetter med den hos SAS, utan du måste ringa till Tallinn.
Hmm, nu dyker den där aningen upp igen... Finns det något som heter SAS First? eller är det bara Business Class som gäller?Detta stämmer inte. Går generellt att boka online sedan ett bra tag tillbaka.
Både Star Alliance-bokningar och rena SAS-bokningar.
Det som inte går att boka online är First och routings som inte dyker upp som resultat i SAS sökmotor.
Hmm, nu dyker den där aningen upp igen... Finns det något som heter SAS First? eller är det bara Business Class som gäller?