Senaste nytt

Anmäl dig som värvare till Amex/Billhop för december 2019

Emsa

Medlem
Den senaste Billhop-värvningslänken ger "Kampanjen är avslutad". Är värvning till Billhop dött eller behövs det bara en ny länk?
 
Den senaste Billhop-värvningslänken ger "Kampanjen är avslutad". Är värvning till Billhop dött eller behövs det bara en ny länk?
Ursäkta om jag låter otrevlig men det är så oerhört tröttandet att höra samma frågor hela tiden. Jag, med flera, har beskrivit detta mer än säkert 20 gånger den senaste tiden.

Okej, på min länk kommer man till denna sida och då funkar det.

e7652eb5baf4370a57f2dc236a41e28b.jpg


Om det inte funkar så kan man ta ut sin personliga kod (från url) och klistra in den i formuläret när man registrerar sig.

Kod:
https://billhop.com/se/r/a45bq/
Om din URL är som ovan så tar du a45bq och skriver in i denna ruta vid registrering.

a201e5048a9e4e4865384f5bfd485b83.jpg


Och om någon nu tänkte anmäla detta inlägg för att jag postat en värvningslänk så kan ni hejda er, referenskoden är påhittad för allas mentala hälsa :)
 

Emsa

Medlem
Det förstår jag, men den informationen fanns varken i denna tråd eller själva värvningslänkstrådarna, har även testat att söka via bägge sökfunktionerna (googlesökningen och den interna forumsökningen) så tyvärr inte helt enkelt att hitta. Jag har också bara varit medlem här några dagar, så har inte hunnit indexera hela forumet i skallen heller.

Tack för svaret i alla fall, är registrerad med kampanjen nu.
 
Det förstår jag, men den informationen fanns varken i denna tråd eller själva värvningslänkstrådarna, har även testat att söka via bägge sökfunktionerna (googlesökningen och den interna forumsökningen) så tyvärr inte helt enkelt att hitta. Jag har också bara varit medlem här några dagar, så har inte hunnit indexera hela forumet i skallen heller.

Tack för svaret i alla fall, är registrerad med kampanjen nu.
Okej, sökfunktionen fungerar bra för mig.

86882a91894d22b2b1ee89576300f007.jpg

ba1d22ab8135f1a8a4c0ed5a45aef149.png
cba4f2d8f425216d07f1eae2f1d924ab.png
 
Toppen