Senaste nytt

Nya regler för värvning till Amex (gäller tills vidare)

intuition

Medlem
Om man går via länken så laddas referenskoden automatiskt och när du klickar på registera (vart som helst på sidan - även om det står kampanj avslutad) så kommer koden vara ifylld och kampanjen registreras.
Vill på det bara kommentera att jag försökte på länken till FilipJ billhop och hamnade på en helt tom sida. Ingen "Registrera", ingenting. Bara grått. Prövade flera webbläsare med samma resultat.
 

intuition

Medlem
Skall också passa på att uttrycka tacksamhet. Dels för att systemet öppnats för ett mer blandat urval av värvare. Jag tror att det är positivt för forumet att det används lite olika kriterier för urvalet, tex lägre antal inlägg eller ålder på forumet. Bottarna var blä och "50 års aktivitet och 5 miljarder inlägg" var inte heller helt inspirerande ;) Väntar nu bara på urvalskriterier som antal lifetime poäng i Finnair plus eller längsta layover spenderad på en flygplats utan loungetillgång :D


Skickar också ett tack till mina två amex-värvningar! Först var det super-kul att bara ha klarat "cutten", sedan lika kul att se de nya kortmedlemmarna trilla in.
 
Vill på det bara kommentera att jag försökte på länken till FilipJ billhop och hamnade på en helt tom sida. Ingen "Registrera", ingenting. Bara grått. Prövade flera webbläsare med samma resultat.
Okej, på min länk kommer man till denna sida och då funkar det.

e7652eb5baf4370a57f2dc236a41e28b.jpg


Om det inte funkar så kan man ta ut sin personliga kod (från url) och klistra in den i formuläret när man registrerar sig.

Kod:
https://billhop.com/se/r/a45bq/
Om din URL är som ovan så tar du a45bq och skriver in i denna ruta vid registrering.

a201e5048a9e4e4865384f5bfd485b83.jpg


Och om någon nu tänkte anmäla detta inlägg för att jag postat en värvningslänk så kan ni hejda er, referenskoden är påhittad för allas mentala hälsa :)
 
Toppen