Senaste nytt

Dyrare på Arlanda Express

M.K

Medlem
Exakt, ett tips är att lägga in det i appen så behöver man inte tänka på deras tråkiga program. Går automatiskt. Fick min enda resa på ett år med dem gratis till LGW bara pga Arlanda express hehehe. Jag hade helt seriöst glömt bort det också att jag samlade där då jag kom in i bokningsprocessen. :D
 

mha321

Medlem
Exakt, ett tips är att lägga in det i appen så behöver man inte tänka på deras tråkiga program. Går automatiskt. Fick min enda resa på ett år med dem gratis till LGW bara pga Arlanda express hehehe. Jag hade helt seriöst glömt bort det också att jag samlade där då jag kom in i bokningsprocessen. :D
Hade exakt samma läge i våras när jag kom in med sas från lax och behövde direkt till Paris - sas egen flight gick för tidigt för att hinna och air France för sent. Norwegian mitt emellan. Bokade och där dök aex poängen sedan ett par år tillbaka upp och löste biffen :) tror jag fick slanta upp 7 sek eller så.
 
  • Gilla
Reactions: M.K
D

Deleted member 4140

Guest
Om man vetat detta några timmar tidigare åkte ful tåget ut till Märsta och sedan buss, gottar mig nu i FCT i väntan på flyget till Singapore.
 
Ny kampanj på Arlanda Express via Norwegian från mailkampanj:

Hösterbjudande från
Arlanda Express
Enkelbiljett: 295 nu kostar 190 SEK
Tur- och returbiljett: 570 nu kostar 380 SEK

Resperiod: 12/9 – 30/11 2019
Boka senast: 22/9 2019

Barn upp till 17 år reser gratis i vuxet sällskap. Du tjänar 4 % CashPoints när du bokar din resa på arlandaexpress.‌se.

Rabattkod för enkel: AEXNRAUTUMNOW
Rabattkod för t/r: AEXNRAUTUMNRT
 
Toppen