Senaste nytt

[Tips] Söka tillgänglighet av Star Alliance bonusresa på Uniteds webbsida

pljung

Medlem
Married segment eller lång tid mellan flighterna?
Ringde SAS igen och tydligen var anledningen att det på hemresan inte fanns ekonomi på sträckan FRA-GOT (LH 812), men fanns på LH 810 (avgång 65 minuter senare)?? Han fick göra någon specialare för att få upp den hemresan, men har nu en preliminär bokning så ska ringa Tallinn strax för att boka :)
 

Resetokig

Medlem
Är det saver award man ska kolla efter även på Copa? Vet inte om fler erfarit det, men jag lyckades inte söka fram lounghaul flygning med TAP i Expertflyer. Går att se flighten i flight availability, men inte i award search.
 

Canadien

Medlem
Är det saver award man ska kolla efter även på Copa? Vet inte om fler erfarit det, men jag lyckades inte söka fram lounghaul flygning med TAP i Expertflyer. Går att se flighten i flight availability, men inte i award search.
Datum och sträcka? Så kan jag kolla på miles&more vad de säger
 

Resetokig

Medlem
De (ExpertFlyer) visar No när det finns ledig plats i annan kabinklass.
Om det är helt slut med awardplatser på den flighten, brukar de inte visa något resultat alls. (alltså, den visar inte just den flighten)
Alright, tack! Får ringa SAS och be dem kolla vad dem ser i sitt system. Resan Sverige-LIS finns inte hos Copa, men hos Expertflyer. Förvirringen är total!
 
Toppen