Lettiske Air Baltic er verdens mest punktlige flyselskab, 94,9 procent af selskabets flyvninger afgik og ankom til tiden ifølge den rapport over de mest punktlige flyselskaber i 2014 som OAG netop har offentliggjort. 

Hawaiian Airlines tog 2. pladsen med en rettidighed på 92,3 procent efterfulgt af Austrian Airlines på 3. pladsen med 90,0 procent af flyvningerne til tiden. De nordiske flyselskaber klarer sig som altid godt, Norwegian indtager 5. pladsen (89,7 procent), SAS er på 8. pladsen (89,1 procent) og Finnair på 11. pladsen (88,6 procent). Ligesom i lufthavnsstatistikken havner Japan også her højt oppe på listen, JAL Japan Airlines er på 9. pladsen og All Nippon Airways på 15. pladsen. Værd at nævne er også Iberia der indtager en flot 4. plads og KLM på 6. pladsen.

I kategorien lavprisselskaber (LCC) er Norwegian det mest punktlige efterfulgt af Thai AirAsia og Easyjet.

De europæiske og asiatisker flyselskaber er generelt godt placeret i statistikken mens de nordamerikanske og mellemøstlige selskaber klarer sig mindre godt. I Nordamerika ligger Hawaiian Airlines og Alaska Airlines i top, mens det første netværksselskab, Delta, ‘kun’ havde en punktlighed på 83,6 procent. Hverken United eller American Airlines har en punktlighed der rækker til top-10 i Nordamerika.